مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:052022-12-30سياسي

اجمالی|تقدیر آیت الله مهدوی از برگزاری جلسات ایام فاطمیه در اصفهان


امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ایام فاطمیه از تعدد جلسات و فراوانی توسلات در استان اصفهان تشکر کرد و گفت: در گوشه و کنار شهر ما چندین هزار جلسه برگزار شد و امیدوارم مشمول دعای سوره حج باشید که تقوای دل غیر از تقوای جوارحی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های این هفته نمازجمعه اصفهان اظهار کرد: انجام واجبات و ترک محرمات با چهار نوع فکر ممکن است انجام گیرد، انکار، شک، گمان و یقین از این موارد است، کسانی که انکار می کنند و خدا و دین را قبول ندارند و در ظاهر واجبات را انجام می دهند و محرمات را ترک می کنند، منافقین اند.

وی درخصوص شک توضیح داد: کسانی که نمی دانند دین حقیقت دارد یا نه، می خواهند امتحان کنند که آیا با انجام واجبات دعایشان مستجاب می شود یا نه و افرادی که به خدا گمان دارند، مقتضی برای عمل دارند ولی با برخورد به مانع، واجب را ترک می کنند یا اگر زمینه گناه فراهم شود، انجام داده و بعد به فکر توبه می افتند.

مهدوی گفت: گروه چهارم با یقین به پروردگار، واجبات را عمل می کنند و در آن استمرار دارند، در مواجهه با گناهان هرچند که جاذبه داشته باشند به آن آلوده نمی شوند، این ها کسانی هستند که در سوره یونس از آن ها به اولیای خدا تعبیر شده، کسانی که تقوای دائمی دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|تقدیر آیت الله مهدوی از برگزاری جلسات ایام فاطمیه در اصفهان

اجمالی|تقدیر آیت الله مهدوی از برگزاری جلسات ایام فاطمیه در اصفهان